wtorek, 13 października 2015

Pyton szary

Wielkim dla mnie osiągnięciem było wykonanie wężowej bransoletki według schematu udostępnionego przez Weraph (dostępny tutaj) i według jej pomysłu, z tą jednak różnicą, że wykonany został w innej kolorystyce.
Otóż zamarzyło mi się zrobić pytona szarego....
Długo trwało dobieranie koralików, wydzierganie sznura na 18 koralików i obmyślenie, jak by go tu wkleić.
Wreszcie udało się, a z efektu końcowego sama jestem, dumna :)))

Dziękuję Weraph za udostępnienie zarówno schematu jak i gotowego pomysłu na bransoletkę. Mam nadzieje że moje wykonanie również się spodoba:-)


4 komentarze:

  1. Jasne, że się podoba! Moje pytonki bliźniaki mają przyrodniego braciszka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:-). Pozdrawiamy i zapraszamy ponownie;-)

      Usuń
  2. A dziękuję bardzo :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń